zondag 14 februari 2010

de laatste week gaat in...

als voorbereiding op mijn thuis komst dacht ik een beetje te wennen aan jullie temperaturen... dus ben op gleiser wandeling geweest, indrukwekkend! als het bij jullie er ook zo uit ziet nu kom ik graag naar huis... maar denk niet dat jullie zoveel sneeuw hebben gehad of toch?? :).. veel ga ik er niet over zeggen ik upload foto's zodra ik kan en dan kan je het met eigen ogen zien!

verder gebeurt er niet zoveel.. ik geniet van het meestal mooie weer en doe bijna daagelijks hike's door prachtige regenwouden,langs de kust of naar verre uitkijk punten met een onbeschrijfelijk panorama. morgen doe ik nog een bungy swing en wat zweef vliegen... verder staat er nog een raft op het programma. en heeeeel veeeel uren in de bus! maar het uitzicht maakt die uren wel goed.

vind het ergens wel spijtig dat ik niet eerder naar nieuwzeeland ben gekomen.. maarja je kan niet alles hebben! het is allesinds de moeite om terug te komen!!

zoals de titel zegt ben ik bijna thuis... verlaat nieuwzeeland zaterdag ochtend en stap maandag op het vliegtuig richting belgie... gelieve contact op te nemen met mij.. als de eerste week in belgie tegenvalt ben ik nog instaat om rechtstreeks terug te vertrekken. dat lot ligt in jullie handen!! nee nee ben blij dat ik eindelijk niet meer uit een rugzak moet leven. die dingen zijn echt ongelofelijk onhandig!!! (maar dat weten de meesten onder jullie wel al ;))

zo ik ga genieten van het zonnetje!

tot binnenkort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten