woensdag 27 januari 2010

mijn australie avontuur komt tot zijn einde!

na 11 000 km, 19 steden, 5 eilanden, 4 time zones, 2 maanden, en super veel fun... is de circel bijna compleet... het enige wat mij nog rest is terug keren naar sydney en daar op het vliegtuig springen richting nieuwzeeland :). het is met een beetje spijt in mijn hart maar ook met zeer veel nieuwsgierigheid naar nieuwzeeland dat ik mijn laatste daagjes in australie doorbreng... wat staat er nog op het programma voor morgen... op het strand liggen! en dan de nacht bus naar sydney om daar alles in orde te brengen en zondag vlieg ik naar nieuwzeeland.

eergisteren was het 'australia day' en naar goede australische gewoonte hebben we dat gevierd met een groot feest en veel drank... heb ik trouwens al verteld dat australie een echt drank probleem heeft?? veel erger als europa of Z-amerika. echt vreemd om dat te zien en een toch wel ontwikkeld land. het zijn niet alleen de abo's maar ook de blanke! best wel een triest zicht maar de overheid werkt eraan!
maar het was dus een uitbundig feest... heel de stad stond op zijn kop... in de namiddag was er groot feest op het strand en s'avonds toverde de straten zich om in een groot dansfestival. een meer dan geslaagde dag dus.

binnenkort laad ik nog wat foto'tjes op, deze computer is weer wat te traag misschien in sydney meer geluk. oohja mijn camera is kapot (ondanks de grote voorzichtigheid is het zand toch kunnen binnen dringen :() dus van nieuwzeeland gaan jullie niets te zien krijgen tenzij ik ergens een goedkoop exemplaar op de kop kan tikken. hoop van wel want geen foto's van NZ zou wel spijtig zijn.

zo ik ga de was doen!
vele zonnige groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten